Spolehlivě, kvalitně, odborně
- odsávání media
- separace starého oleje
- vakuování okruhu klimatizace
- napouštění čistého chladiva
- doplnění oleje do okruhu
- přidání UV barviva pro detekci úniku chladiva a následná oprava
- výplachy
- kompletní desinfekce a čištění sytému autoklimatizace
- desinfekce a antibakteriální ochrana interieru vozidla ultrazvukem TEXA Air
- desinfekce a antibakteriální ochrana interieru vozidla ozónem
- prodej a repase klimakompresorů a dílů klimatizace
Práce se strojem - chladivo R134a (odsátí-vakuace-test těsnosti-plnění-Clim test) = 690,- Kč
Práce se strojem - chladivo R1234yf (odsátí-vakuace-test těsnosti-plnění-Clim test) = 990,- Kč
Chladivo R134a = 3,- Kč/g
Chladivo R1234yf = 9,- Kč/g
Dezinfekce interiéru ultrazvukovým rozprašovačem TEXA Air (včetně roztoku) = 600,- Kč
Dezinfekce interiéru O3 = 400,- Kč
Olej PAG pro R134a nebo R1234yf = 3,63,- Kč/ml
Aplikace UV látky do systému klimatizace 300,- Kč
Všechny ceny jsou včetně DPH 21%
Správná funkčnost chladícího systému
1) Servis klimatizace by měl probíhat alespoň 1x do roka (odsátí, filtrace, nový olej, doplnění chladiva)
2) Desinfekce a antibakteriální ochrana interiéru vozidla (autoventilace) - ať už ultrazvukem či ozónem, doporučujeme desinfekci provádět 2x ročně (nejlépe při změně ročního období).
...............................................................................
Neustálé používání ať už topení či klimatizace vytváří na radiátoru topení a na výparníku klimatizace bakterie a plísně, které tvoří po čase nepříjemný zápach.
...............................................................................
Ty nejmenší následky, které Vám může způsobit neudržovaná klimatizace jsou bolesti hlavy, rýma, kašel, teplota, zánět průdušek nebo únava. V horším případě se můžete nakazit přemnoženou bakterií Legionella, která může být i smrtelná.
...............................................................................
Do ventilace se během provozu dostává pyl, smog, viry a další nečistoty. Ty se usazují v potrubí ventilace a výměníku klimatizační jednotky, kde je vlhké prostředí, v kterém se množí bakterie a tvoří se plísně ohrožující zdraví řidiče a pasažérů.